Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ

Καπετάνιε ήμουν το ένοπλο αητόπουλο που υπηρετούσα στο 11ο σύνταγμα Αρκαδίας της Πελοπονήσσου. Στο 2ο τάγμα στον 5ο λόχο. Λοχαγός μου  ήταν ο Γεώργιος Βαρελάς, καπετάνιος μου Γ. Μαβρόγιαννης και ο Βάσος Τσεκουρας Διοικητης του συντάγματος. Οταν η Τρίπολη λεφτερώνεται όλα τα συντάγματα της Πελοπονήσσου του ΕΛΑΣ ήμασταν παρατεταγμένα στους στρατώνες της Τρίπολης να μας επιθεωρήσετε.

Ηταν για μένα η πιο ιστορική μέρα της ζωής  ου. Μας εκπαιδεύανε πως θα σου παρουσιάσουμε όπλα. Κρατάγαμε υπό μάλης το όπλο στο αριστερό χέρι και με το δεξί θα χτυπούσαμε το όπλο στη μέση και θα φωνάζαμε αντάρτης του ΕΛΑΣ . Η μεγάλη στιγμή έφτασε. Μπροστα μου είχα τον αρχικαπετάνιο του ΕΛΑΣ τον Αρη Βελουχιώτη. Η φωνή μου θα ακουστεί σε όλα τα συντάγματα. Χτυπώντας το όπλο μου θα φωνάξω αντάρτης του ΕΛΑΣ. Ο Αρης σταμάτησε τότε μπροστά μου και ζήτησε να μάθει πως βρέθηκα αντάρτης στα 15μου χρόνια και έμαθε, Αφού ακούμπησε το χέρι του στον ώμο μου, μου είπε "αητόπουλο τώρα θα ανοίξουν τα σχολεία και πρέπει να μάθουμε γράμματα"

Καπετάνιε σου στέλνω αυτό το γράμμα για να σε ενημερώσω να μη στεναχωρηθείς που το σωματείο του Περισού δεν σε αποκατέστησε κοματικά. Εσένα σε φοβούντε καπετάνιε. Είναι οι ίδιοι πάντα όπως εκείνοι που σε αποκύρηξαν κι είπαν όπου περάσεις να μην σου δώσουν ούτε νερό. Το έγραφε ο ριζοσπάστης. Το 1945 και αφού το διάβασαν οι ταγματασφαλίτες μου το τρίψανε στη μούρη γελώντας και μου είπαν διάβασε κομουνιστή.

Καπετάνιε τώρα το συνειδητοποιώ. Αυτή η αποκύρηξη του 45 ήταν μελετημένη γιατί σε φοβόντουσαν. Γιατί η διορατικότητά σου  ξεπερνούσε τα σύνορα, έφτανε στη Μόσχα και ποτέ δεν έγινες υποχείριο κανενός. Γι΄αυτό σε φοβόντουσαν και σε φοβούνται ακόμα οι απόγονοι του Ζαχαριάδη. Οταν ήρθαν στο σπίτι μου το 1947 και είπαν να πάω στο βουνό και να καταταγώ στο δημοκρατικό στρατό του είπα όχι. Ημουν 18 χρονών. Τους είπα πρώτα από όλα σέβομαι τον αρχικαπετάνιο μου τον Αρη που τον δολοφόνησε ο Ζαχαριάδης και δεύτερον ήμουν στα δεκεμβριανά και γνωρίζω πως μας σκότωναν οι εγγλέζοι  με τανξ κι αεροπλάνα. Εμείς τέτοια όπλα δεν έχουμε και οι εγγλέζοι είναι αποφασισμένοι να μην αφήσουν κανέναν ζωντανό.

Ο Πρεκεζές δεν μιλούσε, ο γιατρός ο Μάστορης μου είπε θα έρθουν και τα δικά μας. Το έλεγε και το πίστευε. Αυτό πίστευε και ο Ζαχαριάδης και πέθανε στη Σιβηρία, γιατί ήξερε πολλά και θα μιλούσε.

Γιατί δεν λέτε την αλήθεια στον ελληνικό λαό. Δεν ήθελε το κομουνιστικό κόμμα να καταλάβει την εξουσία ποτέ, ήταν στα γενικότερα σχέδια του αυτό που επεδίωξε και το πέτυχε, να συγκρουστεί το ΕΛΑΣ με τους εγγλέζους, επέμβαση των άγγλων στην Ελλάδα. Κράτησε όλα τα βαλκάνια στη κατοχή του ο Στάλιν και όταν το 56 τόλμησαν οι ουγγαρέζοι και  οι τσεχοσλοβάκοι να κουνηθούν τους ισωπέδωσε με τα τανξ. Και δεν έβγαλε κανένας τσιμουδιά γιατί είχε προηγηθεί η επέμβαση των άγγλων στην Ελλάδα για την τάξη. Κι όπου ακούς τάξη ανθρώπινο κρέας μυρίζει.

Τι να κάνουν οι μικροοργανισμοί στο γίγαντα Αρη. Καπετάνιε δεν θέλω να στεναχωρηθείς, εγώ έχω διδάξει στα παιδιά μου και στα εγγόνια μου ότι το πρώτο παληκάρι όλοι το φωνάζουν Αρη. Αθάνατος.